Deconectat |
RE: Necurăția femeii |
isaac (detalii numai pentru membrii conectaţi) |
1164. Postat la 30/10/2009 20:34 - 5664z2h12m |
|
|
Recunosc ca sunt incepator in Legea lui Moise,de aceea am cateva intrebari pe care vreau sa vi le pun.Leam mai pus si altor persoane si parerile sunt impartite.
Intrebarea mea e referitoare la necuratia femeii in timpuil ciclului menstrual.Stiu ca poate e un subiect mai delicat dar el este prezent in Lege de aceea nu vad motivul pentru care nu poate fi discutat.
1.Daca o femeie este la ciclu intr-o zi de sabat,am inteles ca nu poate merge la adunare.Dar de pus mana pe Scriptura,are voie?pt k in Levetic15:19-23 se spune ca orice lucru pe care il atinge este necurat,dar scriptura nu poate fi necurata,nu?
2.Daca o femeie este la ciclu int-o zi de sabat si este atinsa de o alta persoana sau persoana respectiva atinge un lucru atins de femeie,aceea persoana devine necurata si prin urmare poate sa mearga la adunare? |
|
Deconectat |
ramonika (detalii numai pentru membrii conectaţi) |
1165. Postat la 30/10/2009 20:35 - 5664z2h11m |
|
|
Draga Isaac se pare ca ai ajuns si la acest subiect.Este drept ca femeia atunci cand este necurata nu poate merge in biserica dar nu se poate atinge nici de Biblie.dar daca stam sa ne gandim bine in fiecare zi toti stam langa alte femei necurate si atingem lucrurile de care se ating ele.de exemplu intr-o familie ar fi inevitabil sa nu te atingi de mancarea pe care tia facut-o mama sau sotia sau cate si mai cate........pe vremuri femeile aveau anumite camere departe de casele lor unde mergeau cand erau necurate dar in zilele noastre sa fim seriosi nu se mai poate face asa ceva...........asa ca gandeste-te putin daca toti am sta acasa din cauza ca am atins un lucru care a fost atins de o femeie necurata cine ar mai fi in biserica?.......nimeni............Domnul sa ne binecuvinteze
|
|
Deconectat |
1166. Postat la 30/10/2009 20:37 - 5664z2h10m |
|
|