naturista (detalii numai pentru membrii conectaţi)
1521. Postat la 02/11/2009 23:12 - 5660z23h30m
PACEA DOMNULUI ISUS HRISTOS!
Ma numesc Putinichici Debora,sunt din Drobeta Tr. Severim, merg la biserica de pe str. Carpati din Hunedoara si ma intereseaza o relatie personala cu Dumnezeu. Eu de cand ma stiu am fost pasionata de medicina naturista....In prezent lucrez ca statistician medical. Am fost crescuta intr-o familie adventista, am fost lider de tineret in biserica AZS. iar in anul 2002, prin intermediul internetului am intrat in legatura cu fr. Avram Iancu-Petrosani si am inteles sarbatorile, am mers la adunare si intelegand ca botezul de la 14 ani, facut in cada, la mine acasa, pentru a fi si eu ca si ceillati copii din biserica nu reprezenta ce-ar trebui sa fie un botez, in iulie 2003 m-am botezat in localitatea Hunedoara...
Am inteles ca relatia mea se bazeaza pe Dumnezeu si nu pe oameni.... imi iubesc fratiii indiferent la care din "partide" merg... si pe baza invataturii Mantuitorului, cred ca, in ce tine de mine, trebuie sa ma lupt sa traiesc in pace cu toti oamenii si mai ales cu cei care impartasesc aceleasi principii...
Situatia descrisa m-ai sus m-a constientizat inca o data ca sunt o calatoare pe acest pamant.... acum mai mult ca alta data, poposind dupa posibilitati la Hunedoara, Resita, Bocsa, Bucuresti, Cluj, Alba Iulia, etc...caci in Drobeta Tr. Severin nu exista adunare....
Pentru ca socotesc ca voia Lui este ca toti oamenii sa fie mantuiti, ca nu trebuie sa risipesti timp si bani pe drumuri, am simtit indemnul, certificat ulterior de mai multe lucrari... sa pun inaintea Lui un Plan pentru ca si in Dr. Tr. Severin sa existe adunare...